Dani˙ 2009.12.23. 19:29

Névváltoztatás

Kedves dolog, hogy meghívtatok. Igazán köszönöm. Én leszek a tudatos állampolgár, aki majd figyelmeztet, hogy mindig figyeljetek ön és környezetetek egészségére. Ja igen, az új nevem: mostantól lesz rendes nevem. A Lászlót nem szeretem, de mivel a másik Szük Dániel is körülbelül annyi idős, mint én, és hasonló tudományterületen fog elhelyezkedni is, így úgy gondoltam, hogy használom az L betűt. Jó unalmas lett ez a poszt, majd a következőnek lesz tartalma is. Béke.

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr121618811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dani˙ 2009.12.23. 19:31:06

A D csoportra hogyhogy emlékszel? Ezt valamikor beszéltük meg.

marjan 2009.12.23. 22:57:55

nem szilveszterkor beszéltük meg? mindenesetre egyszer maszatéknál
(a Szük L. Dániel sztem kicsit furcsán hangzik, mert olyan mintha rímelne)

Bortsi 2009.12.24. 14:31:16

szerintem nem azért furcsa hanem mert olyan tudálékos. amugy én is gondoltam rá h ugy használom h Schwarcz A. Borbála, de mostmár nem kezdem el mert utánzásnak tűnne

M a s z a t 2009.12.24. 18:27:04

Én pedig ezentúl, Szabó Gábor B. vagyok, mert rettenetesen hülyén néz ki : D

Dani˙ 2009.12.24. 22:41:38

Hm pedig az tök jó, hogy rímel szerintem : ). Hát igen a Szabó Gábor nem túl egyedi. Mondjuk szerintem a Szabó Gábor Balázs az nem rossz, a Szabó Gábor B. viszont a két megoldás közül a harmadik legrosszabb : ).

bíbora 2009.12.24. 23:01:14

én meg a Winnetou-t használom mától.
süti beállítások módosítása