marjan 2010.01.04. 21:15

mert bori kérte

még 30-án vagy mikor egy bejegyzésben megkérdeztem, hogy ki hol tölti/töltötte a szilvesztert, de pár nappal később észrevettem, hogy a borcsis blogunkra írtam véletlenül, és már nem is akarom, hogy beszéljünk róla.

pirike az előbb szakított vili bácsival, de remélem kibékülnek, szerintem igazán illik vilibához, és magdi anyus után pont egy ilyen hölgyre lenne szüksége.

elég unalmasan telnek napjaim. nekem olyan, mintha már nagyon régóta tartana ez a tél, és már nagyon utálom. várom a tavaszt, mint bori (bár ő lehet a nyarat várja, én azt is), hátha történik valami nagyon jó dolog. mondjuk. mindegy. találni kéne fasza célokat vagy szuper új elfoglaltságot, mert hát új év, de lehet ez is butaság. mindenesetre ma ilyen kis melankolikus hangulatom volt vagy lehet ez nem jó szó, tudjátok mikor odakint is rossz az idő, a kedved se jó, meg olyan nyomott a hangulatod is és direkt nem olyan zenéket keresel, ami felvidítana, hanem ami illik hozzá és még jobban belerángat. ááá szar egy post lett ez, hagyjuk is inkább.

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr361646559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dani˙ 2010.01.06. 14:32:17

Nagyon jól használod a címkéket : ) grat

Bortsi 2010.01.06. 22:13:04

én ilyenkor café del mart meg chicanet hallgatok. multkor mondjuk hs7et hallgattm a nagyon régi albumokat, cukor, meg kisfilmek, na attol lett aztán igazán nagy a melankolia pedig az még vidám zene is, csak hiányzott a múlt. most nem hiányzik, de a jövő se. jo ez a jelen, ne legyen holnap :)
süti beállítások módosítása