Szerintem inkább mindenki hazudik, önző és annyi a szabály, hogy ha valamit el akarok érni, akkor abban nem segít senki, mert senkinek sem érdeke. Ezen kívül unalmasak és rosszindulatúak.

Ezt azért írtam le, mert örülök, hogy nekem vannak barátaim, akikre többnyire nem jellemző ez, bár a hazugság és az önzés evolúciós tulajdonság, anélkül nem is lehet fennmaradni, de mindenképp szólni akartam, hogy ne felejtsék el. Mint, ahogy Borcsi is szólt, a múltkor, abban is igaza van kicsit. Egyébként mióta ezt írtam, az is kiderült, hogy agresszív és bunkó vagy, az sokszor hatásos. Az ügyben ezt a módszert alkalmaztam és meglepő módon villámgyorsan segített nekem az, aki eddig kürülbelül háromszor küldött el úgy, hogy egyáltalán nem segített és alpáriul viselkedett velem. Most valószínüleg beidegesedett, hogy ennyire bunkó levelet írtam neki, és hasonló stílusban válaszolt, majd megintett, hogy legközelebb megfelelő hangnemet válasszak. Mégis elértem a célom.

A probléma az, hogy lehet, az élet erre fog tanítani, hogy nyomulni kell és olyan leszek, hogy ülni fogok egy munkaebéden és mutogatni fogok más emberekre és hangosan üvölteni fogom, neki, hogy: Te egy használhatatlan senki vagy! Igen te!

Ezután megemlítik, hogy kissé agresszív a stílusom, majd szerződést kötnek velem, mert legalább rendet tartok a munkahelyen, mint egy despotikus rabszolgahajcsár.

Bori ez időtájt érkezik meg Koppenhágába, remélem nagyon jól fogja magát érezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr441656356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bíbora 2010.01.11. 16:56:26

ez tok furcsa mert en annyi emberrel talalkozok akik az osszefogasban hisznek akarcsak en. lehet rossz helyen keresed az embereket...
süti beállítások módosítása