1. Tanulj meg magyarul te gyökér, hogy evés közben legalább értsem, miért ütöd a gyereket.

 2. Tanítsd meg a gyereket magyarul, hogy evés közben legalább értsem, miért sír.

 3. Több szójaszószt a tésztába.

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr671969348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M a s z a t 2010.05.02. 22:48:59

Árcsi első bejegyzése. Csupa pozitív, kedves, szép dolgok 8).

Bortsi 2010.05.03. 11:35:40

nagyjából ugyanezt tudnám üzenni a Budafoki úti "Jóízű Kínai Büfé" c. egységnek ism habár a tészta ellen nem volt több kifogásom, mint bármely kínai kaja ellen. najo mondjuk a gyerek magátol visított, nem ütötték hozzá.

bíbora 2010.05.03. 23:06:14

en raknek az asztalokon talalhato szoja szoszbol a tesztara. itt meg kibaszott tehenszar szag van, mindjart sirok, nem birom, baszdmeg,nem birom, belebolondulok ebbe a szarszagba.

Dani˙ 2010.05.05. 12:33:14

Szerintem inkább tanulj meg te kínaiul, ha érteni akarod miért üti a gyerekét, mert neki nem fűződik hozzá érdeke, hogy te értsd : ), alaptalan az elvárásod. Lehet megtanulnál nagy nehezen és kiderülne, hogy azt kiabálja, hogy nem tudom miért ütlek bazdmeg, de kurvára idegesítesz! A gyerek meg azt, hogy kaaaacccsssaaa (mert értelmi fogyatékos), egy szó mint száz, nem vagyok benne biztos, hogy érdemes azt érteni : ).

efopee 2010.05.05. 13:55:06

azt azért érzed, hogy nem a kínai nyelv a fő probléma?:) az egy kis plusz adalék, ami felbasz, mert még csak nem is értem miről van szó.

de megközelíthetjük a nyelvkérdés felől is a helyzetet, tekintve, hogy néha azt se értem amit az eladó mond. és ő sem érti amit én. az se túl jó...
ez kinek az érdeke?

Bortsi 2010.05.05. 15:08:20

hát szerintem leginkább a kinai kiscsáko érdeke h tudjon azért némileg magyarul, ha már itt él 5 éves kora ota. csak mondjuk ennek azért van némi akadálya tekintve h a szülei sem igazán sajátitották még el ezt a nyelvet. mindenesetre dani, elég fura megközelítés, h a mi érdekünk h értsük az ide letelepedett kínaiakat, akik itt bizniszelnek a mi vásárolközönségünkre építve.

Dani˙ 2010.05.05. 15:46:20

ajjaj, ennyire mélyen nem gondoltam bele, csak arra hogy értsd, hogy miért üti a gyereket : )

Dani˙ 2010.05.05. 15:51:10

de én amúgy úgy vettem észre, hogy egyik kínaiban se tudnak magyarul, mert így is oda megy mindenki enni, innentől kezdve meg szerintem nem érdekli őket.

efopee 2010.05.05. 21:08:37

leszarom ki mit csinál, csak kussoljanak amíg eszek:)

Bortsi 2010.05.05. 21:11:42

szerintem ez hülyeség dani, mert kb egyik kínaiban sincs soha senki : ) vgyishát van egykettö aholsokan vannak, a többiben meg pangááááááááás
és sztem több kinai van magyarországon, mint kínai kajálda. tehát mindenféleképpen megérné nekik magyarul megtanulni. most bizos lenne olyan buta ember aki lerasszistáz emiatt : )

bíbora 2010.05.06. 13:47:54

szerintem mindenki csinaljon azt amit akar

Dani˙ 2010.05.08. 11:08:05

szerintem is. ha ebből meg tudnak élni, éljenek, akinek meg nem tetszik, hogy nem beszélnek magyarul ne egyen ott.tudatos fogyasztás...

efopee 2010.05.08. 14:56:53

Dani, kezdesz felbaszni.

azért, mert úgy állítod be ezt a kérdést, mintha nacionalista lennék, aki nem tudja elviselni, hogy más nyelven beszélnek az országában. próbáltam jelezni, hogy nem erről van szó, de látom nem sikerült.

nem az a baj, hogy kínaiul beszél, vagy hogy nem érti meg a "csak a tésztát kérem" mondatot csak harmadjára.

az a baj, hogy fizetek nekik, hogy ehessek náluk, kulturáltan.
ehelyett egy kisiskolás kínai lány sírása, egy megkeseredett kínai férfi számomra artikulálatlan ugatása, és pofonokból származó puffogás zavarta meg az étkezésemet.

nem politikai kérdés baszod. illem.

Dani˙ 2010.05.08. 16:50:21

jólvanmár.
amúgy engem nem szokott zavarni az se, ha valaki nacionalista, de nem érzem hogy úgy állítottam be. mindenesetre nem volt szándékomban... nagyon sajnálom az étkezésedet, tudom ajánlani a boriék alatti ízlelőt, ott általában kedvesek és tök olcsó a kaja, kínainak azt a pirosat a 6os megállójában a móricz előttiben, ott köszönnek meg mosolyognak meg minden. csak kurva kicsi.

M a s z a t 2010.05.09. 10:03:06

Árcsi milyen kicsi az ingerküszöböd.

Bortsi 2010.05.10. 16:56:17

á szerintem nem kicsi áron ingerküszöb(j?)e, hanem dani bír nagyon idegesítő lenni :D de csak alkalmanként
süti beállítások módosítása