M a s z a t 2010.05.27. 21:41

Szigorú

Éppen a könyvtár nagyolvasójában ülök és készülök a mechanika szigorlatra, ez nem nagyon megy, mert unom a szilárdságtant, nem történik benne semmi. Viszont látok egy srácot, aki úgy tanul, hogy közben előre-hátra autistán billeg és közben erősen rágja a körmét. Vagy az ujjait. Éppen a jegyzeteimből tanulok (Mechanikából van vagy 200 oldal durva mi?) és eddig a következő feljegyzéseket találtam benne:

,,Most ami van az az MM. tanszék szerint nagyon izgalmas."

,,Ez kurvára a csillag helyére kerülne, csak nyomorék vagy." (rossz oldalára kezdtem írni a lapnak)

,,Farzsebben a flaska,
Nincsen benne semmi,
Mert mindenki laska
Koncertre menni.
Navier meg Grashof csap szét
Bazdmeg ennek vége
A Műszaki Mechanika tanszék
Húz le engem a mélybe." (Most meg az ő szakirányukra fogok jelentkezni. Ezt azért írtam, mert Zsombi ült mellettem, aki másfél órán keresztül béna verseket írt és rámparancsolt, hogy én is írjak egy bénát. És senki nem akart velem jönni Magashegyi koncertre, de végül Gábris, akit akkor még nem ismertem eljött és így kezdődött a bjútiful frendsip.)

Ezen kívül még találtam a keresztrejtvényt benne, amit én rajzoltam és az a megfejtése, hogy: Nagyon éhes vagyok.

Szerintetek is hangemberek a pestiek? Illetve milyen társadalmi csoportra jellemző ez a leginkább?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr342036647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Dzsí 2010.05.27. 22:39:58

Épp ma kaptam kölcsön Zsombi sziltan jegyzeteit és figyelmeztetett az esetlegesen feltűnő kecskerímekre. Nekem tetszik hogy néha megtöri valami a mechanika monotonitását...
Körömrágós-autista pedig akad a csoporttársaink között is, hirtelenjében kettőt is tudnék említeni. Egyébként lehetséges hogy ezek az emberek teljesen hétköznapiak/normálisak ha nincsenek épp egy vizsga miatt agyonstresszelve.
A hangember szót nálunk a műmájer szinonimájaként használják.

M a s z a t 2010.05.28. 10:30:59

Én arra gondolok, mint hangember, hogy mindig mondja, hogy mekkora jófej, meg mindenbe benne van, meg mindenhova mondja, hogy jön, de aztán nem.

marjan 2010.05.28. 10:48:42

nálam a hangember azt jelenti, hogy egy kozosségben hatékonyan tudja érvényesíteni az akaratát, mert klasszul hangot tud adni a véleményének. vagy vmi ilyesmi.
jaj sztem olyanjó felidézni, hogy hogy kezdődtek a bjútiful frendsipek (műanyag sótartó)

marjan 2010.05.28. 17:20:59

héé, melyik gonosz személy torolte a kommentemet?

Bortsi 2010.05.31. 11:06:01

uristen mondja meg valaki h honnan származik az az idézet h "Olyanok a kecskerímek, mint mikor a kecske rí, mek"
na mindjárt utánanézek
a hangember téma valahogy nem fogott meg

Dani˙ 2010.05.31. 13:42:00

múmájer, mert azért mondja hogy megy, hogy partanimalnek tűnjön, közben valójában nem is az. Szerintem leginkább a vidéki falukból/kisvárosokból jöttekre jellemző (valamiért azt tanulják, hogy mások fele egy mások számára nagyon szimpatiku ember benyomását kell kelteni, attól függetlenül, hogy milyenek valójában, így gyakran ellentmondásba keveredik a kettő), de lehet csak nekem vannak ilyen tapasztalataim.

M a s z a t 2010.05.31. 14:53:18

Igen pont erre gondolok. Az én falusi ismerőseim inkább kéretik magukat és úgy tesznek, mintha szívesség lenne, hogy jönnek vagy valami csak nekem jó dolog. (Persze nem mindegyik, meg nem igaz mindig, csak gondoltam a hangemberséget jobban lehet általánosítani a pestiekre.)

Dani˙ 2010.06.01. 00:42:57

hmhm... akkor térjünk át más társadalmi szétválasztásra. de amúgy tényleg, azt hiszem a fideszesek szoktak ilyenek lenni, nem? : D (most komolyan)

marjan 2010.06.01. 12:34:37

ez most tényleg olyan komoly társadalmi jelenség, hogy ki kell elemezni?

Bortsi 2010.06.01. 13:39:27

föleg h valszeg nem lehet társadalmi csoporthoz kötni azt h ki jácca az agyát meg ki nem

M a s z a t 2010.06.01. 22:21:46

Hova tűnt Dani kommentje? Egyébként akikre gondolok most azok tényleg Fideszesek : D
Lányok beszélhettek a Barátok köztről is.

Dani˙ 2010.06.01. 23:24:49

most jöttünk rá egy nagyon durva összefüggésre... (de persze ti nyilván mit sem érzékeltek zsenialitásunkból...)

Dani˙ 2010.06.01. 23:26:39

valaki jöjjön rá hová tűnnek a kommentek!

Bortsi 2010.06.02. 13:07:05

és kikre gondolsz maszat?
mellesleg ne gondold, h a barátok közt bármivel szinvonaltalanabb téma ennél ne haragudj : )

Dani˙ 2010.06.02. 13:27:59

ajjaj Bori, szerintem az már régen rossz, ha szerinted a Barátok közt bárminél is színvonalasabb :D

Dani˙ 2010.06.02. 20:12:05

de *természetesen akkor nem beszélünk erről, ha titeket nem érdekel...

Bortsi 2010.06.03. 18:53:06

szo se volt arrol, h szinvonalasabb volna. na most ebböl a kis logikai feladványbol meg tudod határozni h szerintem mennyire szinvonalas ez a téma :D

Bortsi 2010.06.04. 17:23:51

nekem is eltünt egy kommentem
lehet h kitöröltétek direkt, mert mostanában eltünnek maugyis a kommentek és így le tudjátok tagadni

marjan 2010.06.04. 22:27:38

jaja, én még láttam azt kommentet. hmm, rejtélyes...

Dani˙ 2010.06.06. 09:57:15

visszatértek a kommentek! : ) némelyik duplán... valaki esetleg kattintott valamire? : )

marjan 2010.06.06. 13:20:37

jaj de hát említettem neked, hogy megtaláltam őket és visszaállítottam mindet

Dani˙ 2010.06.06. 22:53:33

nekem ugyan nem. mikor?hogy?hol? meséélj : )

marjan 2010.06.07. 18:00:51

@sajt˙: há admin felületen a "Kommentek" fülnél, ott azokat mutatja alapból, amik az élesek, dee ki lehet választani hogy a moderáltakat is mutassa. és én visszaállítottam őket. úgy emlékeztem, hogy msnen mondtam neked, de nem, lehet fácsén, de az is lehet hogy ott sem.
süti beállítások módosítása