bíbora 2010.05.28. 01:54

bori jon

 reeszeg vagyok es minjart hanyok vagy sirok. NEEEEEEEEEEEEm. horvath gabro az elozo irasomat koveteli en meg mas erzeseket. hanyas, hanyas, kihanyom itt az eletem, ez az amit nem akartam, megmutani, de titokban tartani. most ezt nem torlom holnap. nem szerelmesnek lenni, mert nme akarom.

sajnalom, gyenge vagyok es meg mindig felek.

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr912037045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marjan 2010.05.28. 10:44:46

mit írtál bori? tegnap énis kommenteltem maszat bejegyzésére, aztán fél óra múlva lefeküdtem, de rájottem, hogy milyen hülyeség, és inkább kitoroltem. de a tiéd biztos szólt is vmiről.

Mr.Dzsí 2010.05.28. 13:35:14

Jó elnézést, nekem úgy tűnt egyszerűen megkérdeztem miért törölted, követeléstől szerintem távol volt...... off
süti beállítások módosítása