Dani˙ 2010.05.29. 10:45

egy kis éjszaka

Ezt tegnap találtam, úgy tűnik nekem is van vázlatba megírt, nem publikált bejegyzésem (csak nekem a saját blogomon, így nem érzek késztetést másnap, hogy kitöröljem). el is felejtettem...

Hajnali 2 óra van. 35 körül, pont az az időpont amikor a Móriczról már éppen lekésem a buszomat. Gondolkodjunk: szóval, mindig kell lennie egy pontnak, ahol lefeküdhetek aludni, de ez azért van így, mert másnap teljesítenem kell a kötelességeimet, a kötelességeimet, amiket a társadalom rám bízott, a társadalom, amiben élek. tehát az életmódom fenntartásához... akkor hát legyen, ezt így elfogadom, amúgy ha nem kéne, nem érdekelne az egész, mászkálnék a városban, nézegetném a fényeket, másnap felmennék valami szép parkba és aludnék egyet. A hegyre, fel kell jutnom a hegyre... Van még egy trükköm, a 7essel pont beérem a hídnál (a hidak nevét nem tudom), meg amúgy se kell túlparázni, legfeljebb lekésem. Egy sárga spongyabobos pulcsi van rajtam, kék kord nadrág, övtáska, és egy elég nagy túrahátizsák. világ hippije, ahogy Maszat fogalmaz, de mondjuk ki: legalább viszek egy kis színt a városba. Mert azt mindenki szereti, ha van valaki a buszon, aki nem úgy néz ki, mint a többiek.
Nem szállok fel a 7esre, mert ellenőrök vannak rajta, nekem pedig nincs bérletem. Oké csúnya dolog, hogy nincs, de csak simán elfelejtettem (tudtátok, hogy a nyugati pénztár éjjelnappali?).
Inkább megkérdezek valami arcot, honnan megy a 906os, az emberek úgyis tök izgalmasak.  Tántorgó fiatalok, na de ilyet... a választás napján.
"A barátunk most jutott be a parlamentbe". LMPsek, ezek legalább berúgnak rendesen és aztán mászkálnak az éjszakai életbe, úgy kezelik a parlamentbe való jutást, mint azt hogy felvettek az egyetemre, vagy ilyesmi. Teljesen jó, végre emberek is vannak ott. És elérem, és még a 990t is eléri, és feljutok és bejutok és bemászok...

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr462039868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bortsi 2010.05.29. 10:58:45

figyeljmár dani
1 nálad laptop van amikor a városban mászkálsz éjszaka egyedül?
2 ja semmi

Dani˙ 2010.05.29. 12:21:14

Igen nálam van, mert választási műsor volt és a vonatról leszállva már rögtön mentünk stefiékhez. De nem vettem elő (és főleg nem kezdtem el blogbejegyzést írni) ha erre gondoltál : ).

Bortsi 2010.05.29. 12:26:21

igen erre gondoltam
de akkor hazugság az egész? :(

marjan 2010.05.29. 14:15:09

miért lenne hazugság?

Bortsi 2010.05.30. 18:43:22

hát h nem is az történt éppen ami a bejegyzésben van. lehet kitaláció azegész

Dani˙ 2010.05.30. 22:32:49

vagy azt a nagyszerű írói fogást alkalmaztam, hogy jelen időben írtam le egy múltban bekövetkezett eseményt (különben 1-1,5 órát ölel fel a történet, nem tudom érzékelted e : D) velem van a baj, vagy a te szövegértésed kezd rohamosan romlani? : )

Bortsi 2010.05.31. 11:03:10

á nem csak mindig ezt a nagyszerü iroi fogást alkalmazod és néha nekem olyan furának hat

M a s z a t 2010.05.31. 12:21:21

Borcsi mindig beleköt Dani írásaiba. Meg az enyémekbe is.

M a s z a t 2010.05.31. 12:23:53

Nem is Dani a bunkó! Meg nem is én! Rájöttem: Borcsi a bunkó! : D Csinálok is mindjárt egy képet erről.

Dani˙ 2010.05.31. 13:34:50

ez mindent megmagyaráz...
süti beállítások módosítása