Azt hiszem azok a barátaid, akiknek ha megpróbálod összegyűjteni azokat a tulajdonságait, amik nagyon idegesítenek, roppant gyorsan megy, viszont amikor megpróbálod megtalálni azokat, amiket nagyon szeretsz, borzasztó nehezen mennek. Ez azért van, mert már annyira szereted őket, hogy nem gondolkozon azon, hogy miért csak úgy jön. Próbáljátok ki, kíváncsi vagyok, hogy tényleg így van-e.

u.i.: Valaki majd tanítsa meg hova kell vesszőt rakni, mert néha zavar, hogy nem tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr202213544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bíbora 2010.08.10. 23:43:51

engem mindenki felbasz, ezért szeretek egyedül lenni és egyedül megismerkedni majd soha többé nem beszélni emberekkel

Dani˙ 2010.08.11. 01:27:13

az se rossz. engem azt hiszem jobban megfognak a jó tulajdonságok, azért vagyok jóban mindenkivel. bár néha idegesít ha sokan telefonálnak.

ha tagmondatot zársz le (egy különálló tagját a mondatnak, ami lényegében önmagában is értelmes lehetne), meg a hogy elé mert akkor a hogy utáni rész lehet egy alárendelt tagmondata a hogy előttinek, szóval az is logikus úgy, szerintem máshol nem nagyon van értelme használni, de biztos vannak még szabályok. na most nézd meg a de előtt is van, mert a de utáni mondatrész az úgy egyben vonatkozik a de előttire, szóval két ilyen külön egység és van valami alárendeltségi viszony is vagy mi. Vágod, ez ilyen áltudomány, de azért van benne logika néhány helyen és ott érdemes odafigyelni szerintem.

Líja 2010.08.13. 13:30:34

meg minél jobban a barátod annál jobban késel a vele való találkozásokkor.

marjan 2010.08.13. 17:04:40

www.gyakorikerdesek.hu/tudomanyok__helyesiras__12904-pontosan-mikor-kell-vesszot-tenni-egy-mondatban
3. válasz

meg ez olyan szerintem, hogy idővel kezd passzívabbá válni a szeretet a barátaid iránt, bár a családnál szerintem jobban, szóval ritkábban állapítod meg, hogy jaj mennyire szeretem. meg egymás bunkóságait is jobban elnézik, vagy csak simán megszokják.

anlab 2010.08.17. 22:33:40

apa van bejelntkezve. bori szerint meg mindig másogy van. most például lovéééé van. aztán majd antilovééé lesz. mennél meszebb annál jobb

Bortsi 2010.08.20. 00:08:05

a nyelvtan nem tudomány hanem nyelvtan. olyan mint a logika

Dani˙ 2010.08.23. 02:54:12

hát pont ezaz, szerintem nem mindenhol logikus. vannak benne olyan dolgok, amiknek semmi értelme...

Bortsi 2010.09.07. 21:44:07

hát valami olyasmi. vagy átlátod vagy nem. szerintem. de velem ugyse ért egyet soha senki
süti beállítások módosítása