bíbora 2010.09.18. 20:32

az a baj

 kedves baratunk, maszat blogbejegyzesen felbuzdulva, majd egy cigi elszivasa utan eleg erot erezven ahhoz, hogy itt uljek egy negyed oran keresztul en is megosztom veletek elso ket hetem elmenyeit (jo kis mondat lett, nem es gondolkozas nelkul irtam folyamatosan). pont.

kis csoportunkat ( 15-en vagyunk, miutan egy lany ket nap utan lelepett) leginkabb a nevetseges szoval jellemeznem. elso heten elegge unatkoztam, az intro weeken nem sok uj dolgot tudtam meg, az orarendunk sokkal jobbak, a valaszthato targyaink is sokkal valtozatosabbak, ezert en felvettem az acting dreams-et (drama), az into the unknown (kulonbozo kepzelt helyekkel, utopiakkal foglalkozunk) es a deep listening experience-t (zenehallgatas mas modon. az elso oran ugy kellett a halgatott zenekrol beszelni, hogy nem mondhatjuk azt, hogy jo vgay rossz, el kell mondanunk, hogy mit ereztunk). szoval a secondary subjecteknek nagyon orultem, es mostmar a vacsora utan is nagyon jo programok vannak, hetfon art stuffban workshopok, kedden breakout, szerdan joga, csutortokon jam session van, de erre az egyre nem jarok, gondolhatjatok, hogy miert is nem az en ritmuserzekemmel... mediadesignon van egy uj tanar, matthias akinek nagyon szep kek szemei vannak (meg ize tok jo szakember, tok jokat tanit meg ize, na mindegy az lenyeg hogy szepek a  szemei). lasset is megkedveltem,a  zene tanart, akit tokre nem szerettem elozo felevben, de most a deep listening experience alatt megkedveltem, plusz a personal projectemben is kertem a segitseget zeneugyileg es nagyon keszsegesen segitett. ja mert van egy olyan is, hogy personal project, amin harom hetig kell dolgozni, bizonyos szempontokat megadnak, ami alapjan kell csinalni, de a kivitelezes teljesen szabadon valsztott. most pl egy portret kell csinalni, amiben kell lennie valami vizualisnak, szovegnek es zenenek. azt hiszem en egy installaciot fogok csinalni, inkabb nem mondok semmit, majd kepekben emgmutatom, ha kesz lesz.

elkezdtem irni az emberkerol de szokas szerint megint masrol kezdtem el irni. jajj apropo szokasok:D(meg mindig nem az emberekrol fogok irni, ugyhogy akit csak az erdekel az ugorja at a most kovetkezo, rolam szolo reszt). rajottem peldaul arra, amit mar teljesen el is felejtettem, hogy ha egy bogre kavet vagy teat viszek magammal, mindig, de mindig kiboritom. ugyetlen vagyok. illetve folyamatos rendetlenseg es kaosz uralja eletemet, amin probalok valtoztatni, de nem hiszem, hogy sikerulni fog. mondjuk ma reggel mar nagyopn durvan nezett kia  szobank, mert tegnap este ott is ittunk emg cigiztunk es akkor mar muszaj volt takaritani, de sajnos meg a dohany es bor alkotta csoves szag uralja a szobankat, amit lassan ki kene uzni, mert a szobatarsam szerdan visszajon londonbol.

az emberek. itt van nanna. a szoke kurva. a ribanc. a szemet megatalkodott budos diszno. tipikus hatterbol figyelos szembe nem megmondos, sunyi ember. megolel, szeret, mindenre helyesel, aztan kest dof beled mikozben alszol. kedves baratja (szeretoje? parja?) anders a masik kedvenc. anders regebben designnal foglakozott vagyis meg mindig azzal foglalkozik, allitasa szeriint professzionalis szinten,szerintem fos szinten leginkabb. anders is benne volt abban a csapatban amiben az eat this digital revolution mondat minden egyes szavat 3ds betutipusban kellett megcsinalni, majd dokumentalni es bemutatni mediadesign oran. a kedves emberunk baszott bele az egeszbe, mi meg fannival megcsinaltuk es mikro elmondtam neki, hogy kesz vagyunk es lecsekkolhatja, nem csekkolta le es aztan kiderult, hogya  danoknak azt mondta, hogy mi kihagytuk, na eztan pentek este teljesen ittas allapotban felrehivtam beszelni es ez a fasz ult ott es mondta, hogy  ot mennyire megbantottuk, meg hogy o igy meg ugy milyen pro na mindegy, vegul azert jo volt, hogy megbeszeltuk, de tvabbra is egy fasznak gondolom, aki nem tisztel senkit es semmit, mert a kibaszott photoshop zseni fasz. na andersrol ennyit. a tobbiek amugy kedvesek, de most a magyarok a kisebb letszam miatt elegge egyutt rakadtak (negyen vagyunk lanyok), ami vegulis nem baj, mert idegesitoen visitva nevethetunk es cikizhetunk ki masokat.

hogy mit gondolok mindezek utan? azt, hogy mar mielott idejottem, tudtam, hogy hiba, mert megint elmenukulok a valodi elettol es mostmar azt a kinti vilagot akarom elni. elvezem a helyzetet, de lehetne jobb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr462306111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M a s z a t 2010.09.18. 22:00:42

bori. kicsit le vagyok nyűgözve.

bíbora 2010.09.21. 19:04:50

sejtem, de azert megkerdezem miert?
süti beállítások módosítása