Bortsi 2010.09.24. 15:48

tudok írni

 T. Borbála üzenete (15:43):

 rendben
 en meg fizuert
 meg veszek szövegeket
 mmint
 szögetekt : D
 nem
 szökeget
 szögeket
 basszameg
 
egyébként a mai nap kicsit lesulyto meglepetése: lomtalanitás, látok egy tök jo cuccot, odamegyek megnézni és egy igen kedves asszony közli velem, h "ez itt mind az enyém drága", mire én fülemet farkamat behúzva arrébbmegyek és még el is szégyellem magam. najo ez a vicces része volt, a lesulyto az h késöbb konstatáltam h az összes kupacot őrzi valamilyen rosszarcu uriember v hölgy, vagy éppen egy rozoga kocsiba pakolásszák be a szépen sorba rendberakott, még valamire használható ócskaságokat. najo amugy én is elhoztam egy kibelezett hangfalat, de csak dizájnelemnek, meg h szegény virágaim ne akadjanak be a függönybe. : )

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr302320454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bíbora 2010.09.25. 19:47:04

szerintem jofej vagy

M a s z a t 2010.09.26. 14:28:02

Tegnap hazahoztunk egy 60as évekbeli narancssárga fotelt az utcáról.

Mr.Dzsí 2010.09.26. 21:00:40

@M a s z a t: Hasonlót keresek, de lehetőleg Budapesten. Ha lát vki tájékoztasson kéremszépen.

Bortsi 2010.09.29. 00:10:40

@M a s z a t: én olyat ajándéba kaptam csak nem narancssárga hanem undorito barna csíkos (persze ti ezt nem tudjátok mert gyönyörű ikeás és/vagy kikás takarokkal van letakarva ami csak akkor jön le rola ha ráülünk)
süti beállítások módosítása