bíbora 2010.10.08. 16:05

kicsit folyik szet

 en is meg a napok is a hetek, meg folyik ki a kezembol is minden.

ma lett vege a personal projectunknek amit bemutattunk alig tiz perce. a feladat egy portre keszitese volt hang, vizual es szoveg felhasznalasaval. amit en csinaltam az, hat nem nagyon jott at a tobbieknek. igazabol egy fiurol keszitettem portrosorozatot, de a fiut kulonbozo fiuk arcabol vagtam ossze, es nem tudom...nem nagyon jott at nekik. amit megertek asszem, de kibaszott furcsa erzes, hogy ugy erzem tokre nem tetszik nekik amit csinaltam. es mar regebben is gondolkoztam azon, hogy en mindig ha csinalok valamit (marmint alkotok valamit) az altalaban egy olyan vilagot mutat be ami nem letezik vagy nagyon  abszurd es en vagyok az akire azt mondana kovacs peti, hogy drogos muvesz, mert igazabol semmi ertelem nincs amogott amit csinalok es en se vagyok igazan benne, nem tudom miert csinalom, csak csinalom. mindig valami hatalmasat, valami nagyon meghokkento dolgot akarok alkotni es nem is tudom, de en nem akarok azzal foglalkozni hogy az amit en csinalok tetszik e az embereknek vagy nem. de en nagyom megorultem az otletnek es nem is tudom, szoval azt akarom mondani, hogy tok szar ha az emberek nem ertik azt amit te csinalsz. es azt hiszem ez a bajom a beszeddel is hogy nem tudom megfogalmazni amit gondolok es sokszor mondok dolgokat amiket csak kimondok hogy megtapasztaljam milyen kimondani es csak utana jovok ra, hogy nem ez nem en vagyok csak akartam valami modnani, amit annyira konnyu mondani.

majdnem elmentem londonba aupairnek, mar mondta a csalad, hogy menjek, de aztan megsem (ok dontottek igy). es aznap mikor mondtam az igazgatonak, hogy lehet, hogy elmegyek megjelent nikolaj az elozo szemeszterbol, mi epp ittunk fanniekkal es nagyon megorultem neki es egy csomot beszelgettunk es megint ugy erzem nagyon nagyon nem tudom hol tartok es merre megyek es ki is vagyok igazabol. es annyira nehez ilyen kerdesek mellett ott lenni barhol is. mostanban ugy erzem, hogy semmi se en amit csinalok. 

pont aznap egyebkent szerecsendioztunk is. masnap ugy ebredtem, hogy be vagyok tepve es aznap volt az elso pop and rock band orank ami abban az idoben az egyetlen angol ora szoval kenytelen voltam felvenni. a pop rock band most jelenleg a kovetkezo felallasban jatszik:en es a szobatarsam. en dobolok o szintizik :D kepzeljetek el, hogy be vagytok tepve es valaki meg akar tanitani dobolni, ugy, hogy sohase doboltal. azt se tudtam mi szart kezdjek ezzel a helyzettel. du.-ig szenvedes volt, majd egy zuhanyzas nagyjabol helyre tett es ebed utan common classunk volt, amin az egyik tanar a punk kulturarol beszelt, jajj azt nem is irtam, hogy reggel az egyik lany a marihuanarol tartott eloadast (WTF? most szivod vagy beszelsz rola, nem?) na mindegy nagyon vagany volt meg a vegen be is vallotta, hogy fuggo volt es minden heten szivott. nem tudom hova rakni itt az embereket. ugyanez a lany ma arrol csinalta a portrejat, hogy miert olyan ideges, ha ilyen eloadasokat kell tartania es elore megirta a szoveget, hogy miert ideges es voltak benne vicces reszek meg a vegen siros. kibaszott hatasvadasz volt, es megint vaddofakk? en meg majd kovetkezo personal projektnel arrol tartok eloadast, hogy miert nem csinaltam meg a projektemet. na amugy ott tartottam, hogy a tanar a common class vegen bemutatot egy 1 oras filmet g.g. allin-rol. https://www.youtube.com/watch?v=XCYAflHm-U4 nem tudok mast mondani, meg mindig nem teljesen jozan allapotban vegig nezni errol a faszirol egy orat...kesobb ivalo jott jogara es en csak utan talakoztam vele, mert azt vegig aludtam es adott egy kis csokit:) miutan rajottunk hogy egyikunk se tudja, hogy abbol mennyit kell rakni egy cigibe az osszeset beleraktuk, majd random disney jeleneteket neztunk. 

most meg mindenki elment århusba mert az igazgato fizeti, de annyira faradt, hogy nem birtam elmenni, amit egyfelol nagyon sajnalok, mert kurva reg voltam a valo vilagban, århusban meg soha. hat ez van, hogy neha az ember pont akkor van szarul amikor nem kene.

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr972356479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M a s z a t 2010.10.09. 15:32:26

Nem akartam kommentelni, mert most nem annyira tetszett, amit írtál, viszont nem akarlak felesleges baszogatni, de rájöttem hogy nekem rossz hogy nem kommenteltek, úgyhogy most én igen. Tudom, hogy ez most olyan lesz mikor a párkapcsolatokról beszélek, mert még sosem alkottam semmit, de szerintem te úgy gondolod, hogy inkább a többiek hibája, ha nem értik amit alkotsz. Nekem a legtöbb művészieskedő emberrel az a bajom, hogy azt gondolják, hogy én vagyok a hülye és nem értem, amit mondani akarnak. Persze, hogy ha nincs is semmi, amit közölni akarsz, akkor mégnehezebb megérteni. Bár én ezt nem tudom elképzelni, mert hogy bármit is lehet csinálni mögöttes tartalom nélkül. Rólad meg nem is akarom elképzelni. Szóval szerintem azért vagy ott, hogy fejleszd, hogy kell úgy megcsinálni, hogy mások is értsék vagy legalább szeressék. Csak ne mondd, azt hogy gyökerek úgysem értik, hanem próbálkozz.
Az a baj, hogy most azt értem én sem tudtam leírni, amit akarok.

bíbora 2010.10.09. 18:09:41

aaa, nem, pont ezert irtam, hogy tokre megertem, hogy nem tetszik nekem, szerintem nem gyokerek csak masok. olyan erzeseket taplalok az iranyukba , na amugy semmilyet. de amugy azert mert leirtam, hogy az egyik csaj milyen szart csinalt az nem jelenti azt,hogy utalom oket, mert nem tetszik nekik amit csinalok. szoval ezert lennek rossz dizajer mer eleg keves embernek tetszene szerintem amit csinalnek.

Dani˙ 2010.10.10. 12:37:00

áá, Bori szerintem kibaszott jók lehetnek, mutasd már meg valahogy!
süti beállítások módosítása