Líja 2010.10.15. 21:57

félnapra lakunk

mivel árcsi meg dani azt mondta hogy úgyse fogok juszt is írok hogy mi történik velem. és annyit fogok írni mintha örökre ideköltöztem volna.

Tehát. Felszálltam a vonatra bő két és fél óra múlva már pozsonyban is voltam. És a határőrök tökkedvesek voltak velem, a személyimen látták hogy magyar és valami borzasztó kiejtéssel de még megkérdezték magyarul hogy hová tetszik menni. én meg azt mondtam nekik hogy bratyiszlava és csak utána tettem hozzá hogy pozsony, ami szerintem tiszta jófej dolog. AMúgy pozsonyból egy 61es buszútnyit láttam de felőlem nyugodtan lehet bratyiszlava mert az a rész amit láttam töklehangoló és csúnya volt. nem csodálom hogy a jurotripben úgy ábrázolták ahogy. NA mondjuk a reptér az nem ferihegy, kurva modern csiloogó tökjólnéz ki üveg csoda. Mondjuk 3 órán keresztül ültem ott és kixait meguntam nézni-  vártam mert kiderült hogy becsekkolnom se kell mert online megcsináltam és nincs poggyászom. aztán kértem egy nénitől aszpirint mert kicsit másnaposfejfájásból kicsitmigrénem lett és adott és egész kedves volt. aztán még ott ültem aztán felültem a repülőre és 10 percig lenyűgözve az ablakhoz tapadtam mert még sose repültem éjszaka és felülről karácsonynak néz ki az egész föld ahogy világítő térképpé változnak a városok majd gyorsan elájultam és csak spanyolországi területen keltem fel kb 3 óra múlva, merthogy késett a repülő félórát. Odafent eléggé fáztam, de mikor kiszálltunk a repülőből és éjfél körül 23 fok van és szélmentes párás levegő- na akkor értettem meg hogy én eljöttem október közepén nyaralni:D maszat meg tomasz vártak itt meg (még két másik nem olyan lényeges ember akik nem annyira engem vártak csak ott voltak) és NA akkor elindultunk alicantéből valenciába. a térképen kábé ----- ennyi igazából 170 kilométer. MEntünk két és fél- három órát az autópályán és egyszercsak már gyanús lett hogy valencia nincs kiírva csak MAdrid, na és akkor visszafordultunk és OLÉ kivan írva hogy valencia 153 kilométer. na midnegy. Öt és fél óra alatt ideértünk. ezután ettünk és elájultunk. 

MA félháromkor keltünk, elmentünk PÓLÓBAN bevásárolni, reggeliztünk én kávéztam aztán felkerekedtünk hogy lenézünk a tengerparta, naaa

Innentől így csak benyomásokat tudok leírni, hát ez a város tökhihetetlen, előszöris vettem 10 euróért biciklibérletet ami egy hétig érvényes és egésznap az egész városban szétszórt ilyen tudjátok iylen rentabikeos tárolókba berakom meg kiveszem meg máshol kiveszek egyet és kurvára élvezem mert mióta pesten vagyok nem bringázok. Itt meg ugye tökéletes az idő, pont a sosem izzadsz le és soha nem fázol hőmérséklet van, süt a nap és elképesztő hogy az emberek olyan helyen laknak ahol pálmafák vannak a ház előtt és a két sávot elválasztó zöld részen narancs terem. szóval összevissza bicikliztünk a városban ahol októberben késő április van az egyetemen szabadtéren másznak falat, és vagy száz ember ül az egyetemi büfé-étterem kiülős részén csomóan söröznek meg kártyáznak meg kávéznak meg röhögnek, aztán tengerparton ültünk, meg eltekertünk a tudományok és művészetek városrészébe vagy hova a fenébe, mindegy az a lényeg hogy gigaépületek vannak amik összevissza hajolnak meg világítanak és csillogó fehér mozaikkal ki vannak giccselve. (igen építészhallgató vagyok ennyire királyul el tom mondani milyen épületeket láttunk) de amúgy tök elhittem hogy ide azt tervezik amit akarnak és kurvára leszarják hogy ez nem praktikus és drága mert azt mondják rá hogy: de baszki, hát kurvajól néz ki!
a híd volt a kedvencem.

aztán késő lett és hazajöttünk és aztán innen elmentünk vacsira vásárolni és most maszat meg sári sütnek meg főznek giroszt meg ilyen zöldséges cuccott hozzá, meg vettünk 5 euróért egy üveg viszkit és 4,1ért meg egy üveg dzsint. előbb eszünk aztán iszunk. Szerintem most kimegyek a hátsó teraszra mert amúgy van három itt, elszívok egy cigit, és nézem ahogy az összes környező ház teraszára kiteregetik az összes ruhát, mert elképesztő hogy itt nyár van és béke.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr272374975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marjan 2010.10.15. 23:33:27

nyár van és béke?
nabaszki! (de tudjátok, az ilyen irigykedős féle)

Bortsi 2010.10.16. 21:45:18

hát maszatot nem, de TÉGED utállak , egyenesen debrecenből :P

Bortsi 2010.10.16. 21:47:00

ja amugy pozsonybol en is annyit lattam, mint te, de daniék állitolag megnézték kicsit jobban és az összes többi pontja isolyan gány : D
ja meg roppant meglepödtem mikor kiszálltam a replöböl, bementem az épületbe, felvettem a csomagomat és a következő ajto után az utca volt

Líja 2010.10.16. 22:13:02

engem? hö?
meert?

Dani˙ 2010.10.18. 21:40:29

amúgy én se értem, hogy ha valaki ír valami szép helyről, ahol van, akkor miért az az első 5 komment, hogy mennyire utálják. jó tudom, hogy ez csak nekem fura, de nekem akkor is.
Na amúgy tök jó dolog, hogy nyárban vagy, de ha veled mentem volna, megbukok mindenből (mert sokat kell tanulni ezen az izén, egyetem). Csinálj sok képet! Épp tervezgettem, hogy holnap tesi előtt felugrok hozzád. Most jöttem rá, hogy nem jössz haza ma aludni :). :( Csöő!
süti beállítások módosítása